Klantenservice
1 Inloggen
1.1 Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat moet ik nu doen?
Je kunt eenvoudig een nieuw wachtwoord opvragen. Dit kan onder Account > Mijn gegevens. Je krijgt na het invoeren van je email uw wachtwoord opnieuw toe gestuurd.
2 Bestellen
2.1 Is er een minimale hoeveelheid die ik moet bestellen?

Nee, dat is er niet, er is geen minimum aan het aantal flessen dat je bestelt per soort. Het is dus ook mogelijk om meerdere wijnen per stuk te bestellen. Op deze manier is het makkelijk om verschillende wijnen te proberen. Let er wel op dat we bij een bestelling onder de €120 bezorgkosten rekenen. Het kan dus aantrekkelijk zijn meerdere flessen wijn te bestellen.

2.2 Kan ik bestellen vanuit het buitenland?
Dat is afhankelijk van het land. Neem even contact met ons op om te bespreken wat de mogelijkheden zijn. Dit kan telefonisch (+31 (0)6 - 215 216 12, of per mail [email protected].
2.3 Ik wil iemand wijn cadeau doen, kan dat?
Prego heeft diverse cadeauverpakkingen en kan de wijn desgewenst ook op een ander adres bezorgen, mét een persoonlijke boodschap en een beschrijving van de wijn. Je vindt onze cadeauverpakkingen op de afrekenpagina wanneer je bijna klaar bent met het bestelproces. Ook kan je onze cadeauverpakkingen vinden bij een overzicht van onze wijnhuizen, onder Prego of typ "cadeau" bij de zoekfunctie.
3 Betalen
3.1 Op welke manieren kan ik betalen?
Dit kan heel eenvoudig via iDEAL. Daarnaast kan je ook met je creditcard betalen. Voor het betalen met een creditcard rekenen we een percentage van 3,4% van het totale bedrag, betalen via Ideal is gratis. Betaal je liever vooruit per bank, dan biedt Prego je ook deze mogelijkheid. Houdt er in dat geval wel rekening mee dat de leveringstermijn iets langer kan zijn. Alle persoonlijke gegevens worden beveiligd via een SSL beveiliging.
4 Verzending
4.1 Hoeveel betaal ik voor transport?

Bestellingen vanaf €130 worden gratis bezorgd. Voor bestellingen onder €120 betaal je €8,75 incl. btw aan transportkosten. Het transport wordt verzorgd door PostNL/Flespakket.

5 Retourneren
5.1 Kan ik gekochte producten terugsturen?
Ja, dat kan binnen 14 dagen. Wanneer je niet tevreden bent over één van onze producten kan je deze terugsturen of eventueel ruilen. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op per telefoon (+31 (0)6 - 215 216 12, of per mail: [email protected]. De producten (flessen) dienen ongeopend en onbeschadigd te zijn en voorzien van de leveringsnota of factuur. Prego zal het geld wat voor de producten is betaald zo snel mogelijk terugstorten, maximaal binnen dertig dagen. Natuurlijk kan je er ook voor kiezen iets anders te bestellen. Je betaalt zelf voor de kosten van het terugsturen.
6 Klachten
6.1 Ik heb een klacht. Wat nu?
We proberen dit natuurlijk altijd te voorkomen. Heb je toch een klacht, dan horen we dit graag. Dit kan telefonisch (+31 (0)6 - 215 216 12, of per mail: [email protected]. Bij een bestelling kan je een klacht indienen tot 14 dagen na levering.